PostHeaderIcon Weblapkészítő kiválasztása. A honlapkészítés informatikai munka?

Amikor a honlapja megújítására gondol, akkor biztos szeretné a megfelelő szakemberre bízni a munkát.

  • A weboldal készítő választásakor az informatikusok közül keres egy profit?
  • Vagy másképp kezdi el weboldala megújítójának a kiválasztását? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Cégétől vagy a versenytársától vásárol a vevő?

Ma alig van olyan termék, amit a vevő ne tudna megvenni mástól is nagyjából ugyanazon az áron, majdnem hasonló minőségben közel azonos tulajdonságokkal, és hasonló színvonalú kiszolgálással. Cégének a terméke is ilyen? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Unalmas termékek kíméljenek!

Van egy érdekes története a termékéről? Tud valamit, amit a többi termék nem? Milyen izgalmas dolgok történtek a termék használata közben? Vannak olyan történetei a termékről, amit mások is szívesen megismernének? Az egyébként unalmas termékét fel tudja dobni valamivel? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Vevőhiánnyal küzd, és termékbőségtől szenved?

Ha vállalkozása is olyan termékeket forgalmaz, amelyeket bármelyik másik cégtől is meg tud venni a vevő, akkor biztos, hogy ebben a cipőben jár.

  • Ha kereskedő és üzlete van, akkor szinte nem tudja levakarni magáról a gyártók értékesítési tanácsadóit, ezzel szemben viszont pl. az augusztusi uborkaszezonban lehet, hogy még lasszóval is alig tudott fogni vevőket. Érdeklődők és nézelődők még csak-csak betérnek az üzletbe, de vásárolni már sokkal kevesebben vásárolnak közülük.
  • Ha gyártó cége van, akkor pedig kialakult kapcsolatrendszerén, az értékesítőinek a rátermettségén és a termékek árszínvonalán múlik alapvetően, hogy milyen kilátások elé néz. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Fejleszti a termékét vagy marketingeli?

Ha nem a ritka kivételek közé tartozik a vállalkozása, akkor biztos érzi, hogy a fizetőképes kereslet visszaesett. A vásárló is jól megnézi, hogy hol költi el a pénzét, és mire adja ki. Ebben a helyzetben forgalmának fellendítésére két lehetősége van.

Szeretné tudni, hogy melyik ez a két lehetőség? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Ideális vevő a honlapon

Az ideális vevő megvásárolja vagy megrendeli a terméket. A weboldalon is ezt teszi. A jelenlegi gazdasági helyzetben ehhez az kell, hogy ismerjük annyira a vevőt, hogy azt ajánlhassuk neki, amire pontosan szüksége van.

Éppen ezért a sikeres vállalkozás a jó vevőjéről szinte mindent tud, és a vevőnek legjobb terméket vagy szolgáltatást tudja ajánlani neki. Annyira jó a vevőnek a termék, hogy nincs is más lehetősége. Saját érdekében vásárol, mert így jár a legjobban. A pénze megtartásának értéke kisebb, mint a termék által nyújtott előnyök. A vevő jól jár a vásárlással, mi pedig az eladással. Tipikus nyer-nyer szituáció.

Hogyan érhetjük el, hogy az ideális vevő lássa a honlapunkat? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon A vevő a király a weben is, és vásárláskor felteszi a fejére a koronát

Cégének vannak versenytársai a vevők utáni rohanásban?

  • Ha igen, akkor mivel győzi meg őket?
  • Mit kapnak a cégétől, amit a versenytársaktól nem kapnak meg? Legalábbis úgy, mint Önöktől.

Mivel versenyez a vevő megnyeréséért? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Jó honlaphoz egy jó történet dukál

Milyen volt a kezdet? Hogyan kezdődött? A weben legendák keringenek arról, hogy a számítástechnika mai gigászai néhány évtizeddel ezelőtt egy sufniban kezdték.

  • Az Önök cége hogyan indult?

Mi történt ezután? Miről szól a Legendárium? Miről szól a cégtörténet? Miről fog szólni ezután? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Vevőinek mi jut eszébe a cégéről?

„Vevőink kiszolgálásában mozgalmas évet tudhatunk magunk mögött.”
„Cégünk 2003-as megalakulása óta dinamikusan növekszik létszámban és bevételben is.”

PostHeaderIcon Honlapja a holnapja?

A cége gazdag? Figyelemgazdag? Vevői figyelmében gazdag? Dúskál a vevőben? Nem tudja levakarni őket?

Ha nem, akkor próbáljon jobban figyelni a vevőire.