Honlapja a holnapja?

A cége gazdag? Figyelemgazdag? Vevői figyelmében gazdag? Dúskál a vevőben? Nem tudja levakarni őket?

Ha nem, akkor próbáljon jobban figyelni a vevőire.

  • Válasszon közülük, és figyeljen rájuk jobban!
  • Hogyan teheti ezt meg?

Ha mindenki a vevője, akkor könnyen lehet, hogy valójában senki sem. A sok szék közül lehet, hogy a pad alá kerül.

  • Válasszon ki 1-2 széket, és ismerje meg úgy ezeket, hogy ezekről a székekről le se tudják vakarni.
  • A többi székkel pedig ne is foglalkozzon. Hagyja a csudába azokat, amelyekről nem tud mindent.

A céges honlap nem cége értékesítési helye, hanem vevői információszerzési csatornája.

  • Ennek megfelelően alakítsa át.

A termékei reklámozása helyett tájékoztassa a látogatókat a honlapján.

  • Mi a fontos a látogatónak?
  • Mi hasznos neki?
  • Miben és hogyan tud segíteni a látogatónak?
  • A figyelmet zavaró reklám helyett vonzza a látogató figyelmét a számára értékes tartalommal.

Győzködés, meggyőzés helyett értse meg a látogatót.

  • Sulykolás helyett vonja be őket.
  • Ne a magáét hajtsa, hanem kérdezzen a látogatótól!
  • Gondolkodtassa el!

Az eladás helyett a kapcsolat kiépítésére törekedjen.

  • Termékei tukmálása helyett vevői problémáira ajánljon megoldásokat.
  • Terméktulajdonság helyett felhasználói előnyről, élményről beszéljen.
  • „Mindenkihez szólok” helyett legyen célzott és arra az egy személyre szabott, aki éppen akkor nézi az oldalát.

Mennyiség helyett minőségre törekedjen.

  • Ne minden terméke legyen a weboldalon, hanem inkább csak a legfontosabbak, de azokról minden, a vevő számára hasznos előny szerepeljen.
  • Ne a látogatók számának növelésére törekedjen, hanem a konverziót javítsa.

Tudtam segíteni honlapja újragondolásában?

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .