Jó honlaphoz egy jó történet dukál

Milyen volt a kezdet? Hogyan kezdődött? A weben legendák keringenek arról, hogy a számítástechnika mai gigászai néhány évtizeddel ezelőtt egy sufniban kezdték.

  • Az Önök cége hogyan indult?

Mi történt ezután? Miről szól a Legendárium? Miről szól a cégtörténet? Miről fog szólni ezután?

Mire van szükségük, mi a fontos, mi vonzó vevőinknek?

  • Miért szeretnek minket?
  • Mivel tudnak könnyen azonosulni?

Persze hogy fontos a szakmai munka. Ez alapkövetelmény, ez a meghatározója egy cégnek. Másrészt azonban a történetek, a megtörtént esetek, a vevőinkkel való bánásmód, amelyek kifejezik, kommunikálják és sejtetik mindazt, ami és ahogy nálunk történik a vevőink kiszolgálása közben.

  • „Vevőink olyan elégedettek a termékeinkkel, hogy csak na.” Akkor legyen ott azonnal néhány elégedett vélemény.
  • „Az általunk oktatott hallgatók rövid időn belül sikerrel és igen nagy arányban helyezkednek el.” Akkor jöjjön néhány sikeres volt hallgatónak a nyilatkozata a sikeréről, amelyben beszámol arról, hogy hogyan segítette őt a sikerben a nálunk megszerzett tudás.

A reklámban mindenki azt mondja magáról, hogy ő olyan jó. Amit kínál az szuper. Látta valaki ennek az ellenkezőjét valamelyik reklámban?

  • De vajon igaz-e ez? Hihetően hangzik?
  • Miben jelentkezik ez a vevőnél?
  • Meggyőző az összkép, vagy van valamilyen hiányérzetünk?

Nyilván a termékeinket és szolgáltatásainkat szeretnénk eladni a honlapon is. Viszont ezt akarja a többi vállalkozás is, és meglehetősen sokan vagyunk a jelenlegi visszaesett vevői igényekre.

  • A vevőnek mindegy, hogy kitől vásárol.
  • Nekünk viszont nem.

Régen a vevő hűsége magától érthető volt. A partner az üzletben olyan volt, mint a bőrünk. Ez sokat változott. Ma olyan a hűség, mint az ingünk. Lecserélhető, amikor csak akarja a vevő. Van olyan is, aki minden alkalomra tisztát vesz. Gondoljunk csak a kuponos oldalak népszerűségére. Sokszor csak kapkodjuk a fejünket. Ma már egyre több az eszkimó és kevés a fóka. A vevő hűségét ki kell érdemelni. Nem hozzánk hű, hanem igényeinek a kielégítéséhez. Mivel sokan versenyeznek a kegyeiért, ezért válogatós lett. Megteheti, hogy válogat a jelentkezők között.

Ha új vevőket akarunk megnyerni a weboldalon, akkor a vevő számára fontos előnyöket ígérjünk, és győzzük meg potenciális vevőinket, hogy mindezt teljesítjük is.

  • Amit ígérünk, azt tartsuk is be.
  • Ezt leginkább úgy tudjuk bizonyítani, ha elégedett ügyfelek véleményének a sokasága bizonyítja ajánlatunk hitelességét.
  • Legyünk megbízható és kiszámítható cég, amely betartja ígéreteit.
  • Nyújtsunk többet a versenytársainknál, és bizonyítsuk ezt a vevők kiszolgálásáról szóló hiteles történetek sokaságával.

Milyen történetei vannak a cégéről?
Milyen történetei vannak a vevők kiszolgálásáról?
Hogyan fognak ezek megjelenni a weboldalán?

Tudtam segíteni honlapján a látogatók sikeresebb meggyőzésében?

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .