Milyen volt a kezdet? Hogyan kezdődött? A weben legendák keringenek arról, hogy a számítástechnika mai gigászai néhány évtizeddel ezelőtt egy sufniban kezdték.
- Az Önök cége hogyan indult?
Mi történt ezután? Miről szól a Legendárium? Miről szól a cégtörténet? Miről fog szólni ezután?
Mire van szükségük, mi a fontos, mi vonzó vevőinknek?
- Miért szeretnek minket?
- Mivel tudnak könnyen azonosulni?
Persze hogy fontos a szakmai munka. Ez alapkövetelmény, ez a meghatározója egy cégnek. Másrészt azonban a történetek, a megtörtént esetek, a vevőinkkel való bánásmód, amelyek kifejezik, kommunikálják és sejtetik mindazt, ami és ahogy nálunk történik a vevőink kiszolgálása közben.
- „Vevőink olyan elégedettek a termékeinkkel, hogy csak na.” Akkor legyen ott azonnal néhány elégedett vélemény.
- „Az általunk oktatott hallgatók rövid időn belül sikerrel és igen nagy arányban helyezkednek el.” Akkor jöjjön néhány sikeres volt hallgatónak a nyilatkozata a sikeréről, amelyben beszámol arról, hogy hogyan segítette őt a sikerben a nálunk megszerzett tudás.
A reklámban mindenki azt mondja magáról, hogy ő olyan jó. Amit kínál az szuper. Látta valaki ennek az ellenkezőjét valamelyik reklámban?
- De vajon igaz-e ez? Hihetően hangzik?
- Miben jelentkezik ez a vevőnél?
- Meggyőző az összkép, vagy van valamilyen hiányérzetünk?
Nyilván a termékeinket és szolgáltatásainkat szeretnénk eladni a honlapon is. Viszont ezt akarja a többi vállalkozás is, és meglehetősen sokan vagyunk a jelenlegi visszaesett vevői igényekre.
- A vevőnek mindegy, hogy kitől vásárol.
- Nekünk viszont nem.
Régen a vevő hűsége magától érthető volt. A partner az üzletben olyan volt, mint a bőrünk. Ez sokat változott. Ma olyan a hűség, mint az ingünk. Lecserélhető, amikor csak akarja a vevő. Van olyan is, aki minden alkalomra tisztát vesz. Gondoljunk csak a kuponos oldalak népszerűségére. Sokszor csak kapkodjuk a fejünket. Ma már egyre több az eszkimó és kevés a fóka. A vevő hűségét ki kell érdemelni. Nem hozzánk hű, hanem igényeinek a kielégítéséhez. Mivel sokan versenyeznek a kegyeiért, ezért válogatós lett. Megteheti, hogy válogat a jelentkezők között.
Ha új vevőket akarunk megnyerni a weboldalon, akkor a vevő számára fontos előnyöket ígérjünk, és győzzük meg potenciális vevőinket, hogy mindezt teljesítjük is.
- Amit ígérünk, azt tartsuk is be.
- Ezt leginkább úgy tudjuk bizonyítani, ha elégedett ügyfelek véleményének a sokasága bizonyítja ajánlatunk hitelességét.
- Legyünk megbízható és kiszámítható cég, amely betartja ígéreteit.
- Nyújtsunk többet a versenytársainknál, és bizonyítsuk ezt a vevők kiszolgálásáról szóló hiteles történetek sokaságával.
Milyen történetei vannak a cégéről?
Milyen történetei vannak a vevők kiszolgálásáról?
Hogyan fognak ezek megjelenni a weboldalán?
Tudtam segíteni honlapján a látogatók sikeresebb meggyőzésében?
Szunai Péter
kattintási tanácsadó