"vevőket hozunk kattintásra"
+36 (20) 931 3128
info@eastside.hu

Hogyan készítsünk honlapot

Önben is felmerül a kérdés, hogy hogyan készítsünk honlapotúgy, hogy az eredményes is legyen?

Tudja, hogy a honlapkészítés eredményessége döntően 1 kérdés pontos megválaszolásán múlik?

1. Mi a honlapkészítés célja?

A honlapkészítés kezdetekor konkrétan, egyértelműen és világosan határozza meg ezt.

Nyilván szeretné megismertetni termékeit, szolgáltatásait az internetezőkkel is.

Ennél konkrétabban is határozza meg honlapkészítés célját. Mit szeretne, hogy mit tegyenek a honlapján (vagy a honlapja hatására) a látogatók?

Melyik a célja ezek közül?
És mindezt hányszor tegyék meg egy meghatározott időszak alatt?

Ha ezt pontosan meghatározta, akkor máris megtette a legfontosabb lépést a honlapkészítés során.

2. Ki a célcsoportja? Ki a vevő?

Nők vagy férfiak?
Fiatalok vagy idősebbek?
Még konkrétabban?
Milyen problémájuk van azoknak, akiknek az Ön terméke, szolgáltatása megkerülhetetlen megoldást nyújt?
Mire vágynak azok, akiknek a terméke, szolgáltatása kiváló megoldás lehet?

3. Mi az üzenete? Mi az ellenállhatatlan ajánlata a látogatónak?

Mi az az előny, hasznon, ok, amiért a vevőnek megéri Öntől vásárolni?
Miben nyújt Ön mást, mint versenytársai?
Ez a más fontos a vevőnek?

Ugorjunk egy kicsit előre a megvalósításhoz:

4. Honlapfolyamatok, menüpontok, tartalom megtervezése

Milyen folyamatoknak kell működnie a honlapon kitűzött célja elérésére?
És milyen tartalmaknak, alkalmazásoknak, menüpontoknak kell ott lenni a honlapon ezeknek a folyamatoknak a működéséért.

Pl.

  1. Ahhoz, hogy elmenjen az üzletébe az internetező a belépő oldalon a szlogenben és/vagy a címsorban egy figyelmet felkeltő ajánlattal fel kell kelteni a figyelmét annyira, hogy szánjon még 3 percet a honlapja olvasására.
  2. A figyelem felkeltése után a honlap kialakításával, a menüpontok elhelyezésével biztosítani kell, hogy kényelmesen jusson hozzá az internetező a termékek, szolgáltatások számára fontos hasznait tartalmazó információkhoz. Ennek során segíteni kell őt a számára legjobb megoldás kiválasztásában is.
  3. Meggyőző bizonyítékokkal támasszuk alá termékeink, szolgáltatásaink hasznosságát. Pl. tesztek, referenciáink, az elégedett ügyfélvélemények megjelentetésével.
  4. Végül biztosítsuk, hogy az Elérhetőségünket könnyedén megtalálja az internetező. Legyen lehetősége kiválasztani a számára legkényelmesebb kapcsolatfelvételi módot, és azt könnyen használhassa.
  5. Ezzel együtt az Elérhetőségünk minden honlapoldalon legyen ott, mert nem mindenki akar végigmenni ezen a folyamaton lépésről-lépésre.

És ez csak 1 folyamat a honlap eredményes működése érdekében.

A folyamatokkal párhuzamosan tervezzük meg a honlap tartalmát.

Melyek azok a fontos kulcsszavak, amelyekre megtalálhatók szeretnénk lenni a Google-ben?

Állítsuk össze a funkciókat, menüpontokat!

5. A webdesign-nal kapcsolatos elvárások meghatározása

A tevékenységünk és a célcsoportunk pontos ismeretében határozzuk meg a webdesign-nal kapcsolatos követelményeket!

A hatásos webdesign a célcsoportunkba tartozók tekintetét vonzza.

Milyen webdesign alkalmas leginkább a célcsoportunkba tartozók figyelmének a felkeltésére?

6. Szövegírás

Kifejezetten célszerű a tartalmakat már a grafikai tervezés előtt elkészíteni, összeállítani.

Az esztétikus megjelenés érdekében egészen más arányokat követel egy bőséges tartalom, mint egy olyan honlap, ahol mindössze néhány mondatból áll 1-1 termék vagy szolgáltatás leírása.

A tartalom a honlap strukturáját, a menüszerkezetet is befolyásolja, mert 2-3 képernyőoldalnál többet nem célszerű egy oldalon megjeleníteni. Ilyen bőséges tartalmat már célszerű almenüpontokra bontani. Az internetező nem szívesen görget.

7. Grafikai tervezés, webdesign

A webdesign tükrözze a cég arculatát. Első ránézésre fejezze ki azt, hogy mivel foglalkozik a cég, és vonja magára a célcsoport tekintetét.

A hatásos webdesign

Többet szeretne megtudni erről? Érdekli, hogy milyen a jó honlap design?

8. Programozás

A programozás a szakember feladata, illetve az ingyenes tartalomkezelő rendszerekben el van végezve a programozás, és „csak” be kell állítani a paramétereket.

A legfontosabb követelmény, hogy legyen keresőbarát (Google barát), és biztosítsa a folyamatok zavartalan működését a honlapon.

9. Adatfeltöltés

Fontos, hogy az adminisztrációs felületen egyszerű szövegszerkesztői ismeretekkel is kényelmesen fel lehessen tölteni a honlap tartalmát.

Az adminisztrációs felület biztosítsa a tartalmak későbbi akadálytalan frissítését is.

10. Tesztelés, honlap indítás

A legkörültekintőbb programozás mellett is előfordul, hogy 1-1 alkalmazás nem megfelelő módon működik. A tesztelés során tárjuk fel ezeket az apróbb működési nehézségeket, és javítsuk ki ezeket.

A hibák kijavítása után következhet a honlap indítása.

A honlap indításához hozzátartozik valamilyen statisztikai rendszer alkalmazása a honlap adatainak mérésére, és eredményességének folyamatos javítására.

11. Honlap eredményes működtetése

A honlap elkészülte és elindítása után következik a honlap eredményes működtetése, a tartalom finomítása és a látogatottság biztosítása, folyamatos növelése:

  1. A honlap tartalmi oldalainak optimalizálása az adott 1-2 kulcsszóra:
    1. az optimális kulcsszósűrűség beállítása,
    2. a kulcsszavak kiemelése,
    3. az első 150-200 szó kiemelt jelentősége,
    4. a H1-H6 struktúra igény szerinti javítása, pontosítása, mélyítése, a meta tag-ek tartalmának pontosítása,
    5. a tartalom arányának növelése.
    6. A kereső optimalizálás a Google Analytics adatai a szakmai tapasztalatok, és webes elemző szoftverek használatával történik.
    7. A látogatói visszajelzések is fontosak. Ugyanis a honlap elsősorban a látogatóknak készül és nem a Google-nek :)
  2. Az információk frissítése, aktualizálása
    1. Pl. Akciók, Újdonságok, Hírek, Friss blogbejegyzések, Ügyfélvélemények megjelentetése a látogatók visszatérése érdekében.
  3. Linképítés
    1. A honlap regisztrálása az ingyenes linkgyűjteményekbe, katalógusokba.
    2. Linképítés bővebben
  4. Google Adwords hirdetés
    1. Fizetett kulcsszavas hirdetések a keresési és a Display hálózaton
  5. Partnerkapcsolatok, linkcsere a kiegészítő termékeket forgalmazókkal, akik ugyanazt a célcsoportot, hozzánk hasonló színvonalon szolgálják ki.
  6. Közösségi marketing
    1. Pl. Facebook aktivitás
    2. Kevés cég használja ma még hatékonyan a Facebook-ot.
    3. Kötelező elkezdeni a használatát, ha a célcsoportunk a 14-30 évesek, és érdekes és értékes tartalmakkal rendszeresen meg tudjuk szólítani őket.
    4. A Facebook nem egy újabb értékesítési csatorna, hanem a kapcsolat építés és ápolás terepe, a márka építésének a kommunikációs csatornája. Érdekes és értékes történetekkel, aktivitásokkal a márkát erősíthetjük, ami növelheti az eladásokat, de az eladás a Facebook-on csakis közvetett cél lehet.

Jól tudja használni ezt a sorvezetőt honlapja megújításakor és eredményes működtetésében?

Használja fel 220 honlap elkészítésének tapasztalatát honlapja megújítására!
Ismerje meg azt az 1 kérdést, amely pontos megválaszolásán múlik a honlapkészítés eredményessége!

Honlapkészítés referenciánk...

  • Honlapkészítés - Habitat
  • Honlapkészítés - Otthon Kisvendéglő
  • Honlapkészítés - CC Ingatlan és Biztosítás
  • Honlapkészítés - Dr. Oetker - SOS Gyermekfalvak
  • CTP Expressz - honlapkészítés
  • Dr. Otker Befőzés - honlapkészítés
  • Dalos Tüzép - honlapkészítés
  • JAN Beltéri Ajtó - honlapkészítés
  • Sabbathsong - honlapkészítés
  • Iveco Levantex - honlapkészítés
  • Újkapu - honlapkészítés
  • Avisys - honlapkészítés
  • Kézdalmási Vadaskert - honlapkészítés
  • Weinberg '93 - honlapkészítés
  • Holttengeri kozmetikumok - honlapkészítés
  • Iveco Levantex - honlapkészítés

Ügyfeleink véleménye munkánkról...

Dolgozzunk együtt!

Kérjen egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációt, és választ kap a kérdéseire.

Eastside Informatika Kft.
Iroda: 2040 Budaörs, Széles u. 13/1.
Telefon: +36-20-931-3128