Kereső optimalizálás, Google optimalizálás
A több mint 4 millió hazai internetező közül a célcsoportjába tartozók megtalálják honlapját a fontos kulcsszavakra az első 10 találat között?
- Ha nem, akkor a keresőoptimalizálás, Google optimalizálás a megoldás problémájára.
- (Jelenleg 4,3-4,5 millióan használjuk az internetet Magyarországon. Egy felmérés szerint a hazai internetezők 97,6% keres a Google-ben.)
Más reklámeszközök (pl. tévéreklám, sajtóhirdetés, óriásplakát) megzavarják a nézőt, az olvasót, a közlekedőt.
- Elterelik a figyelmét az éppen nézett filmről, az olvasott cikkről. Autóvezetés közben elvonják a figyelmét a forgalomról.
A Google-ben kereső internetező kíváncsi a keresés eredményére. Információt szeretne. Lehet, hogy a vásárlási döntését készíti elő, vagy éppen vásárolni szeretne. Érdekli az az információ, ami a szeme elé kerül.
- A kíváncsi figyelem állapotában lévő látogató szeme elé kerül az Ön honlapja?
- Tudja, hogy hányan keresik havonta a Google-ben a termékét, szolgáltatását?
- És hányan érkeznek meg közülük az Ön honlapjára?
Miért szükséges a keresőoptimalizálás, Google optimalizálás
- Azért, hogy a termékét, szolgáltatását keresők megtalálják az Ön honlapját is az első keresési találatok között.
Miért éri meg Önnek a keresőoptimalizálás, a Google optimalizálás
- Azért mert egy jól keresőoptimalizált honlappal olyan érdeklődő látogatókat tud szerezni a honlapjára,
- akiket éppen érdekel a terméke, szolgáltatása,
- akik önszántukból kattintottak az Ön honlapjára, és nem a reklámozó pénzének hatására, és
- akik nagy valószínűséggel éppen vásárolni is szeretnének. Önnek már mindössze csak egy feladata van. Értékes és érdekes tartalommal tartsa ott a honlapján az érdeklődőket, és nyújtsa számukra azt az információt, amire szükségük van.
Keresőoptimalizálás révén hogyan jut el az érdeklődő a honlapjára
- A fontos kulcsszavakra az internetező elé kerül a honlapja a Google első találati oldalán.
- A kulcsszót tartalmazó, és tekintetet vonzó Címsor magára vonzza az internetező tekintetét.
- A kulcsszót tartalmazó, előnyt kínáló és érdeklődést tovább fokozó Leírás tovább löki a rákattintás felé a keresőt.
- Az URL-sor – ha tartalmazza a keresett szót – megadja a végső lökést a kattintáshoz.
- És az internetező máris az Ön honlapján van.
Hogyan működik a keresőoptimalizálás, a Google optimalizálás
- Melyek az Ön számára fontos kulcsszavak?
- Ezekre a keresőszavakra hányan keresnek havonta a Google-ben?
- Milyen erős a verseny ezekre a keresőszavakra?
- Figyel a „long tail” kulcsszavakra is?
- Kik az Ön versenytársai?
- Mit tegyen azért, hogy eléjük kerüljön a Google rangsorában?
- Mikor keresőbarát a programozás?
- Mikor keresőbarát a honlap tartalom?
- Mi mindenre kell figyelni?
- Hogyan növelik a honlap értékességét a honlapra mutató linkek?
- Mikor értékesek a honlapra mutató linkek?
- Mely linkek az értékesebbek?
Keresőoptimalizálás, Google optimalizálás során mit teszünk
- Meghatározzuk a fontos kulcsszavakat
- Elemezzük honlapját
- Felmérjük internetes versenytársait
- Keresőoptimalizáljuk a meghatározott kulcsszavakra a honlapját (1-2 kulcsszó honlapoldalanként)
- Felhívjuk a figyelmét az esetleges szerkezeti hibákra
- Javaslatot teszünk a szöveg felépítésére
- Átalakítjuk az elkészített szöveget
Linképítés segítségével javíthatja honlapja megtalálhatóságát!
Használja fel 220 honlap elkészítésének tapasztalatát honlapja felturbózására!