"vevőket hozunk kattintásra"
+36 (20) 931 3128
info@eastside.hu

Ügyfélprofil (vevőprofil)

Versenyelőny forrása: Ismerd jobban az ügyfeleidet, mint a versenytársaid!

Ügyfeleink vannak vagy vevőink?

A vevő terméket kap, az ügyfél igénye felmérése után a számára legjobb megoldást.

Ki az ügyfelünk (vevőnk)?

Lássuk őt, és képzeljük magunk elé, amikor a kommunikációval foglalkozunk:

  1. Magánszemély? Céges ügyfél? (Milyen területen dolgozik?)
  2. Nő? Férfi? (Gyerek? Pár? Gyerekes család?)
    1. Hány éves?
    2. Mi a végzettsége? Mi a foglalkozása?
    3. Mennyi a jövedelme?
    4. Hol él? Hol lakik?
    5. Hogyan él? Milyen életet él? (Egyedül él? Családban él?)
    6. Milyen az otthona? (Mivel veszi magát körbe otthonában?)
    7. Vannak barátai? Kik a barátai?
    8. Fogad vendégeket? Kik a vendégei? Hogyan fogadja őket?
  3. Hol dolgozik?
    1. Mi a munkaköre? Mit csinál?
    2. Hogyan dolgozik?
  4. Mi a fontos számára?
    1. Mi érdekli?
    2. Mik a céljai, törekvései?
    3. Mik okoznak örömöt neki? Mik a gondjai?
  5. Mi az oka annak, amiért vásárol?
    1. Milyen problémáját oldja meg a termékünk, milyen igényét elégítjük ki?
    2. Milyen lehetőséget nyit meg számára?
  6. Mire vágyik?
    1. Melyek azok a vágyak, amelyek vásárlásra ösztönzik?
    2. Miért van szüksége a mi termékeinkre? Mi a célja vele? Mit vár tőlünk? Milyen célból jöjjön hozzánk?
  7. Hogyan használja? (Mi történik használat előtt, alatt és után?) Hogyan viselkedik vele? Mit mond róla?
  8. Milyen a személyisége? (Kolerikus, Flegmatikus, Melankolikus, Szangvinikus)
    1. Nyitott, kommunikatív; Zárkózott; Elutasító;
    2. Racionális; Intuitív;
    3. Összeszedett; Csapongó, szétszórt
    4. Határozott, magabiztos, tudja mit akar; Irányítást vár, befolyásolható;
      1. Mindez hogy jelentkezik a vásárlási szituációban?
  9. Nyitott az újdonságokra?
  10. Mi idegesíti, zavarja a legjobban a piacunkon? Mi nem tetszik neki? Mi az, amit szeretne, ha megváltozna? (pozícionálás ez ellen)
  11. Hol vásárol?
  12. Mikor vásárol? Hogy dolgozik, mikor ér rá vásárolni? (hétközben, hét végén, reggel, napközben, este, nyáron …) Melyik időszakban várható magasabb illetve alacsonyabb érdeklődés tőle?
  13. Hogyan vásárol? (Egyszerre vagy alkalmanként?) Hogyan választ az ajánlatok között?
    1. Jól átgondolja vagy hirtelen dönt?
    2. Először utánanéz a lehetőségeknek? Először megnézi a termék tulajdonságait? Mi a fontos számára?
    3. Hogyan fizet?
    4. Kikéri mások véleményét? Ha igen, akkor kinek a véleményét kéri?
    5. Mennyire fontos számára egy-egy akció, és ez mennyire befolyásolja döntését?
  14. Hol (hogyan) érhető el? Honnan informálódik?
    1. Milyen újságokat, magazinokat olvas? Elolvassa a hirdetési újságokat?
    2. Melyik rádiót hallgatja?
    3. Használ internetet? Hogyan, mire használja?
    4. Hol keresne hasonló termékeket, szolgáltatásokat?
    5. Mit szeret szabad idejében csinálni?Milyen zenét hallgat? Milyen TV adókat, műsorokat néz? Milyen magazinokat forgat? Milyen könyveket olvas?
    6. Milyen szórakozóhelyekre jár? (mozi, színház, étterem, koncert, sportesemény stb.)
    7. Jár kirándulni? Hogyan? Hova? Hova utazik nyaralni? Megy sielni? Hova? 
  15. Ki vesz részt a döntés meghozatalában?
    1. Egyedül hozza a döntést, vagy befolyásolja más is, pl. férj-feleség-gyerek, főnök stb.
    2. Kit kell először meggyőzni?
    3. Ki hozza meg a végső döntést?
    4. Milyen döntési szempontok alapján?
  16. Stb.

Miért pont tőlünk vásároljon?

Milyen a jó ügyfél (vevő)?

És milyen a rossz ügyfél (rossz vevő)?

Vissza az előző oldalra

Honlapkészítés referenciánk...

  • Honlapkészítés - Habitat
  • Honlapkészítés - Otthon Kisvendéglő
  • Honlapkészítés - CC Ingatlan és Biztosítás
  • Honlapkészítés - Dr. Oetker - SOS Gyermekfalvak
  • CTP Expressz - honlapkészítés
  • Dr. Otker Befőzés - honlapkészítés
  • Dalos Tüzép - honlapkészítés
  • JAN Beltéri Ajtó - honlapkészítés
  • Sabbathsong - honlapkészítés
  • Iveco Levantex - honlapkészítés
  • Újkapu - honlapkészítés
  • Avisys - honlapkészítés
  • Kézdalmási Vadaskert - honlapkészítés
  • Weinberg '93 - honlapkészítés
  • Holttengeri kozmetikumok - honlapkészítés
  • Iveco Levantex - honlapkészítés

Ügyfeleink véleménye munkánkról...

Dolgozzunk együtt!

Kérjen egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációt, és választ kap a kérdéseire.

Eastside Informatika Kft.
Iroda: 2040 Budaörs, Széles u. 13/1.
Telefon: +36-20-931-3128