"vevőket hozunk kattintásra"
+36 (20) 931 3128
info@eastside.hu

Weboldal tervezés

Honlapkészítés weboldal tervezéssel

Eredményesen működő weblapot készítsünk! Nagy hibát követnénk el, ha azonnal nekiesnénk a weboldal elkészítésének.

A céges honlapok többsége nem működik eredményesen. A legtöbbször még az elkészítésére fordított pénzt és időt sem hozza vissza. Ennek egyik oka a tervezés elmaradása. Mindenki tudja, hogy több bevételt szeretne elérni weboldala segítségével, de az ehhez szükséges online stratégia részleteit – célkitűzés, célcsoport pontos meghatározása, pozícionáló üzenet, figyelemfelkeltő egyedi ajánlat, meggyőző tartalom, bizonyítékok stb. – nem dolgozzák ki. Tervezés nélkül nem működhet eredményesen az elkészülő weboldal.

A sikerhez a sok egyforma honlap közül ki kell tűnni. Legyen egyedi a weboldala!


Weboldal tervezés lépései

Az eredményes céges weboldalaknál a honlapkészítés az igények felmérése után a honlap tervezésével indul.

Tervezéskor az első lépés a honlap céljának a meghatározása. (Mit tegyen a látogató a weblapunkon? Mi a konverzió?) Az még kevés, hogy „adjon el a honlap”. A célok között mindig legyen konkrét, számmal kifejezett és határidővel ellátott cél is.


A célcsoport meghatározás tipikus hibája – ne kövessük el

Tipikus hiba a célcsoport meghatározásánál, hogy „mindenki a célcsoportunkba tartozik”. Ez nem igaz még az ország legnagyobb vállalataira, az OTP-re és a MOL-ra sem. Az OTP sem akar 10 millió állampolgár és 800 ezer vállalkozás számlavezető bankja lenni, mert a sok lehetséges ügyfél közül sok egyszerűen nem éri meg neki. Emellett azzal is tisztában vannak az OTP-nél, hogy a célcsoportok számára testreszabott termékeket kell kidolgozni, és még ők sem olyan nagyok, hogy mindenkinek a legvonzóbbat tudnák nyújtani. A MOL se annyira mohó, hogy mindenkit akarna, pedig elég nagy vállalat. Nem tartozik a célcsoportjába a gépkocsival és motorkerékpárral nem rendelkezők többmilliós tömege.

Egy kisvállalkozásnak még inkább érdemes szűkíteni a célcsoportját. Egy kis cég kevesebb vevőt tud kiszolgálni, mint az OTP. Területileg is vannak korlátai a vevők kiszolgálásának.

A célcsoport körültekintő meghatározása azért is fontos, mert ha ez nem pontos, akkor nem tudunk egy hatásos üzenetet kitalálni, ami alkalmas lesz a figyelem felkeltésére. Ami telitalálat lehet az egyik látogatónál, az teljesen érdektelen a másiknál. Melyik látogató figyelmének a felkeltése és meggyőzése fontosabb nekünk? Ez az egyik legfontosabb kérdés a honlap tervezésekor.


Vonzó ajánlat
a látogatóknak – találjuk ki

Ha jól ismerjük a termékeinket és a célcsoportunkba tartozókat, akkor meg tudjuk határozni azt a vonzó ajánlatot, amelyik felkelti az érdeklődésüket. Kifejezetten hasznos, ha egy olyan előnyt emelünk ki az ajánlatunkban, ami vonzó a célcsoportunkba tartozónak, és a versenytársainktól nem kapják meg. Legalábbis úgy, mint tőlünk nem. Ebből következik, hogy a versenytársak vizsgálata sem maradhat ki a tervezésből. Előfordulhat, hogy mások lesznek a versenytársaink a weben, mint azt előzetesen gondoltuk.


Kulcsszavak keresése
– legyünk alaposak

Kulcsszavaink meghatározásához is ötleteket adhat versenytársaink honlapjainak a megnézése. A legfontosabb kulcsszavak mellett gondoljuk végig, hogy milyen többszavas kifejezésekre kereshetnek bennünket az internetezők.

Gondoljuk végig, hogy milyen lépésekből áll a weboldalt meglátogató vásárlói döntésének folyamata.

Ezek után már meg tudjuk határozni az értékesítés folyamatát, és azokat a folyamatokat, amelyeknek működni kell ahhoz, hogy elérhessük a kitűzött célunkat.

Ezután már következhet a weblap szerkezetének és menüpontjainak a meghatározása, és a webdesign tervezés szempontjainak összeállítása.

Így készülhet el egy olyan versenyképes webes koncepció, amelyet már érdemes lépésről lépésre megvalósítani a honlapunk elkészítésekor.


Mit gondol?

Ha most látna hozzá cége weboldalának tervezéséhez, akkor újra a jelenlegi weboldalát tervezné meg?

Kérjen egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációt,
és választ kap a kérdéseire.


Adja meg a nevét: !
Adja meg az e-mail címét:
Írja meg üzenetét:
Legkésőbb 24 órán belül válaszolunk Önnek.

(Adatait bizalmasan kezeljük, senkinek nem adjuk ki.
Csak az Ön tájékoztatására használjuk fel.)

Honlapkészítés referenciánk...

  • Honlapkészítés - Habitat
  • Honlapkészítés - Otthon Kisvendéglő
  • Honlapkészítés - CC Ingatlan és Biztosítás
  • Honlapkészítés - Dr. Oetker - SOS Gyermekfalvak
  • CTP Expressz - honlapkészítés
  • Dr. Otker Befőzés - honlapkészítés
  • Dalos Tüzép - honlapkészítés
  • JAN Beltéri Ajtó - honlapkészítés
  • Sabbathsong - honlapkészítés
  • Iveco Levantex - honlapkészítés
  • Újkapu - honlapkészítés
  • Avisys - honlapkészítés
  • Kézdalmási Vadaskert - honlapkészítés
  • Weinberg '93 - honlapkészítés
  • Holttengeri kozmetikumok - honlapkészítés
  • Iveco Levantex - honlapkészítés

Ügyfeleink véleménye munkánkról...

Dolgozzunk együtt!

Kérjen egy ingyenes és kötelezettségmentes konzultációt, és választ kap a kérdéseire.

Eastside Informatika Kft.
Székhely: 2040 Budaörs, Széles u. 13/1.
Iroda: 1112 Budapest, Repülőtéri út 2. II/224.
Telefon: +36-20-931-3128