A legjobb SEO szoftverek 2017-ben

Mit nevezünk keresőoptimalizálásnak?

analytics-2A keresőoptimalizálásban nincs megállás. A SEO célja, hogy javítsa webhelyed rangsorolását és potenciális ügyfeleket hozzon a keresőmotorokból. Amikor SEO-ról van szó, a dolgok folyamatosan változnak. Ami ma működik, holnap már nem biztos, hogy működni fog. És ami holnap működik, nem valószínű, hogy az elkövetkezendő néhány évben is fog.

Webmesterként, marketingszakemberként vagy vállalkozóként teljesen természetes, hogy sok időt, pénzt és erőforrást fektetsz a SEO-ba. És ha ügyesen csinálod, akkor ingyenes, célzott, organikus forgalmat generálhatsz a webhelyedre. Nem számít, hogy új vagy a SEO-ban vagy a Google első napjai óta jelen vagy, semmi sem változtatja meg azt a tényt, hogy időnként szükség van egy kis segítségre.

A B2B-marketingesek közel 60 százaléka szerint a SEO van a legnagyobb hatással a lead-generálásra, így teljesen természetes, hogy nagy figyelmet kell szentelni neki. „A legjobb SEO szoftverek 2017-ben” bővebben

Vevőhiánnyal küzd, és termékbőségtől szenved?

Ha vállalkozása is olyan termékeket forgalmaz, amelyeket bármelyik másik cégtől is meg tud venni a vevő, akkor biztos, hogy ebben a cipőben jár.

  • Ha kereskedő és üzlete van, akkor szinte nem tudja levakarni magáról a gyártók értékesítési tanácsadóit, ezzel szemben viszont pl. az augusztusi uborkaszezonban lehet, hogy még lasszóval is alig tudott fogni vevőket. Érdeklődők és nézelődők még csak-csak betérnek az üzletbe, de vásárolni már sokkal kevesebben vásárolnak közülük.
  • Ha gyártó cége van, akkor pedig kialakult kapcsolatrendszerén, az értékesítőinek a rátermettségén és a termékek árszínvonalán múlik alapvetően, hogy milyen kilátások elé néz. „Vevőhiánnyal küzd, és termékbőségtől szenved?” bővebben

Ideális vevő a honlapon

Az ideális vevő megvásárolja vagy megrendeli a terméket. A weboldalon is ezt teszi. A jelenlegi gazdasági helyzetben ehhez az kell, hogy ismerjük annyira a vevőt, hogy azt ajánlhassuk neki, amire pontosan szüksége van.

Éppen ezért a sikeres vállalkozás a jó vevőjéről szinte mindent tud, és a vevőnek legjobb terméket vagy szolgáltatást tudja ajánlani neki. Annyira jó a vevőnek a termék, hogy nincs is más lehetősége. Saját érdekében vásárol, mert így jár a legjobban. A pénze megtartásának értéke kisebb, mint a termék által nyújtott előnyök. A vevő jól jár a vásárlással, mi pedig az eladással. Tipikus nyer-nyer szituáció.

Hogyan érhetjük el, hogy az ideális vevő lássa a honlapunkat? „Ideális vevő a honlapon” bővebben