PostHeaderIcon A legjobb SEO szoftverek 2017-ben

Mit nevezünk keresőoptimalizálásnak?

analytics-2A keresőoptimalizálásban nincs megállás. A SEO célja, hogy javítsa webhelyed rangsorolását és potenciális ügyfeleket hozzon a keresőmotorokból. Amikor SEO-ról van szó, a dolgok folyamatosan változnak. Ami ma működik, holnap már nem biztos, hogy működni fog. És ami holnap működik, nem valószínű, hogy az elkövetkezendő néhány évben is fog.

Webmesterként, marketingszakemberként vagy vállalkozóként teljesen természetes, hogy sok időt, pénzt és erőforrást fektetsz a SEO-ba. És ha ügyesen csinálod, akkor ingyenes, célzott, organikus forgalmat generálhatsz a webhelyedre. Nem számít, hogy új vagy a SEO-ban vagy a Google első napjai óta jelen vagy, semmi sem változtatja meg azt a tényt, hogy időnként szükség van egy kis segítségre.

A B2B-marketingesek közel 60 százaléka szerint a SEO van a legnagyobb hatással a lead-generálásra, így teljesen természetes, hogy nagy figyelmet kell szentelni neki. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Weblapkészítő kiválasztása. A honlapkészítés informatikai munka?

Amikor a honlapja megújítására gondol, akkor biztos szeretné a megfelelő szakemberre bízni a munkát.

  • A weboldal készítő választásakor az informatikusok közül keres egy profit?
  • Vagy másképp kezdi el weboldala megújítójának a kiválasztását? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Cégétől vagy a versenytársától vásárol a vevő?

Ma alig van olyan termék, amit a vevő ne tudna megvenni mástól is nagyjából ugyanazon az áron, majdnem hasonló minőségben közel azonos tulajdonságokkal, és hasonló színvonalú kiszolgálással. Cégének a terméke is ilyen? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Unalmas termékek kíméljenek!

Van egy érdekes története a termékéről? Tud valamit, amit a többi termék nem? Milyen izgalmas dolgok történtek a termék használata közben? Vannak olyan történetei a termékről, amit mások is szívesen megismernének? Az egyébként unalmas termékét fel tudja dobni valamivel? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Vevőhiánnyal küzd, és termékbőségtől szenved?

Ha vállalkozása is olyan termékeket forgalmaz, amelyeket bármelyik másik cégtől is meg tud venni a vevő, akkor biztos, hogy ebben a cipőben jár.

  • Ha kereskedő és üzlete van, akkor szinte nem tudja levakarni magáról a gyártók értékesítési tanácsadóit, ezzel szemben viszont pl. az augusztusi uborkaszezonban lehet, hogy még lasszóval is alig tudott fogni vevőket. Érdeklődők és nézelődők még csak-csak betérnek az üzletbe, de vásárolni már sokkal kevesebben vásárolnak közülük.
  • Ha gyártó cége van, akkor pedig kialakult kapcsolatrendszerén, az értékesítőinek a rátermettségén és a termékek árszínvonalán múlik alapvetően, hogy milyen kilátások elé néz. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Fejleszti a termékét vagy marketingeli?

Ha nem a ritka kivételek közé tartozik a vállalkozása, akkor biztos érzi, hogy a fizetőképes kereslet visszaesett. A vásárló is jól megnézi, hogy hol költi el a pénzét, és mire adja ki. Ebben a helyzetben forgalmának fellendítésére két lehetősége van.

Szeretné tudni, hogy melyik ez a két lehetőség? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Ideális vevő a honlapon

Az ideális vevő megvásárolja vagy megrendeli a terméket. A weboldalon is ezt teszi. A jelenlegi gazdasági helyzetben ehhez az kell, hogy ismerjük annyira a vevőt, hogy azt ajánlhassuk neki, amire pontosan szüksége van.

Éppen ezért a sikeres vállalkozás a jó vevőjéről szinte mindent tud, és a vevőnek legjobb terméket vagy szolgáltatást tudja ajánlani neki. Annyira jó a vevőnek a termék, hogy nincs is más lehetősége. Saját érdekében vásárol, mert így jár a legjobban. A pénze megtartásának értéke kisebb, mint a termék által nyújtott előnyök. A vevő jól jár a vásárlással, mi pedig az eladással. Tipikus nyer-nyer szituáció.

Hogyan érhetjük el, hogy az ideális vevő lássa a honlapunkat? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon A vevő a király a weben is, és vásárláskor felteszi a fejére a koronát

Cégének vannak versenytársai a vevők utáni rohanásban?

  • Ha igen, akkor mivel győzi meg őket?
  • Mit kapnak a cégétől, amit a versenytársaktól nem kapnak meg? Legalábbis úgy, mint Önöktől.

Mivel versenyez a vevő megnyeréséért? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Jó honlaphoz egy jó történet dukál

Milyen volt a kezdet? Hogyan kezdődött? A weben legendák keringenek arról, hogy a számítástechnika mai gigászai néhány évtizeddel ezelőtt egy sufniban kezdték.

  • Az Önök cége hogyan indult?

Mi történt ezután? Miről szól a Legendárium? Miről szól a cégtörténet? Miről fog szólni ezután? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Vevőinek mi jut eszébe a cégéről?

„Vevőink kiszolgálásában mozgalmas évet tudhatunk magunk mögött.”
„Cégünk 2003-as megalakulása óta dinamikusan növekszik létszámban és bevételben is.”