A vevő a király a weben is, és vásárláskor felteszi a fejére a koronát

Cégének vannak versenytársai a vevők utáni rohanásban?

  • Ha igen, akkor mivel győzi meg őket?
  • Mit kapnak a cégétől, amit a versenytársaktól nem kapnak meg? Legalábbis úgy, mint Önöktől.

Mivel versenyez a vevő megnyeréséért?
A versenyelőnyök általában 3 csoportba oszthatók:

  • vagy olcsóbbak vagyunk, mint a versenytársaink,
  • vagy jobbak vagyunk, mint a versenytársaink,
  • vagy gyorsabbak vagyunk, mint a versenytársaink.

Cége melyik csoportba tartozik? Mi a versenyelőnye?

  • Ha meg tudja határozni, akkor érdemes ezt jól kommunikálni a weboldalon.

Ha nincs semmi különleges abban, amit csinál, akkor güzülhet látástól mikulásig.

Vevői is gyorsan, jót, olcsón és könnyen hozzáférhetően szeretnének. A vevőnek hosszú távon teljesen mindegy, hogy kitől vásárol, de az biztos, hogy egy adott pillanatban csak egyvalakitől fog. Versenyelőny nélkül nehéz annak az egynek lenni.

  • Az a kérdés, hogy cégének mindegy-e, hogy a vevő kinél hagyja a pénzét?

Cégének milyen a piaci helyzete?

  • Mit gondol?
  • Könnyű a vevő választási sorrendjében az első helyre kerülni?
  • Mindegy, hogy milyen a kommunikációnk?
  • Mindegy, hogy milyen a honlapunk, és milyen eredményesen működtetjük?

Tudtam segíteni a versenyelőny és a vevőinek szóló üzenetük meghatározásában?

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .