Cégének vannak versenytársai a vevők utáni rohanásban?
- Ha igen, akkor mivel győzi meg őket?
- Mit kapnak a cégétől, amit a versenytársaktól nem kapnak meg? Legalábbis úgy, mint Önöktől.
Mivel versenyez a vevő megnyeréséért?
A versenyelőnyök általában 3 csoportba oszthatók:
- vagy olcsóbbak vagyunk, mint a versenytársaink,
- vagy jobbak vagyunk, mint a versenytársaink,
- vagy gyorsabbak vagyunk, mint a versenytársaink.
Cége melyik csoportba tartozik? Mi a versenyelőnye?
- Ha meg tudja határozni, akkor érdemes ezt jól kommunikálni a weboldalon.
Ha nincs semmi különleges abban, amit csinál, akkor güzülhet látástól mikulásig.
Vevői is gyorsan, jót, olcsón és könnyen hozzáférhetően szeretnének. A vevőnek hosszú távon teljesen mindegy, hogy kitől vásárol, de az biztos, hogy egy adott pillanatban csak egyvalakitől fog. Versenyelőny nélkül nehéz annak az egynek lenni.
- Az a kérdés, hogy cégének mindegy-e, hogy a vevő kinél hagyja a pénzét?
Cégének milyen a piaci helyzete?
- Mit gondol?
- Könnyű a vevő választási sorrendjében az első helyre kerülni?
- Mindegy, hogy milyen a kommunikációnk?
- Mindegy, hogy milyen a honlapunk, és milyen eredményesen működtetjük?
Tudtam segíteni a versenyelőny és a vevőinek szóló üzenetük meghatározásában?
Szunai Péter
kattintási tanácsadó