Céges honlapja vásárlókat hoz?

Eredményesen működik a vállalkozása a jelenlegi nehéz helyzetben?

  • Vagy gondjai vannak?

Gondolkodik azon, hogyan lehetne teljesíteni a cége elé kitűzött célokat?

  • Mire jutott?

Céges honlapja eredményesen működik?

  • Tartja a lépést versenytársai weboldalával?
  • Eléri vele a honlapkészítés kezdetekor kitűzött céljait?
  • Milyen célokat tűzött ki a céges weboldal készítésekor?

Minden üzleti honlapnak lehetnek gyenge pontjai. Nézzük meg, hogy milyen problémák lehetnek a weboldallal?

  1. A weblap nem teljesíti a honlapkészítés kezdetekor kitűzött célt.
  2. Nincs meghatározva a weboldal célcsoportja.
  3. Nem előnyt kínáló az ajánlata.
  4. Nem a legfontosabb látszódik a legjobban rajta.
  5. Nem tartalmaz fontos kulcsszót a domain.
  6. Nem vonzza a célcsoport tekintetét a honlap design.
  7. A leggyakoribb belépő oldalak nem keltik fel a látogatók érdeklődését.
  8. Nem kulcsszógazdag a menüszerkezet.
  9. Nem meggyőző és előnyt kínáló a tartalom.
  10. Nem áttekinthető és könnyedén használható a honlap.
  11. Nem található meg a fontos kulcsszavakra a Google-ben.

Honlapjuk hogy teljesít ezeken a területeken?

  • Megelőzi vagy lemarad a versenytársak weboldalaitól?
  • Elnyeri a látogatók bizalmát, vagy a fülük botját sem mozdítja meg?

Ezeken kívül mi okoz még gondot Önöknek?

  • Mi nehezíti még céges honlapjuk eredményes működését?

Ne tartsa magában!

Érdeklődőket hozó céges honlapot kívánok
Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..