Honlap optimalizálás

Szeretné, ha cégének a weboldala legfontosabb kulcsszavára a Google első, második vagy a harmadik helyén lenne?

  • Készítsünk a látogatók számára hasznos és értékes weboldalt.

Pl. egy millió találat közül bekerülni az első 10-be nem könnyű. Sokat kell dolgozni a honlap tartalmának a fejlesztésén is, és láthatóságának a biztosításán is. Ez a gondosan elvégzett aprólékos munka időbe és pénzbe kerül, az eredmények pedig csak hónapok múlva jelentkeznek.

  • A honlap javítását, optimalizálását végző türelmes ember, ha sikerdíjért dolgozik. Sokszor 3-4 hónapig, vagy akár fél évig, egy évig is dolgozik ingyen, lelkiismeretesen végezve a munkáját.

Közben azonban a munkájához kéri a szakmai információkat az ügyféltől, és az ügyfélnek is vannak elvégzendő feladatai a weboldal tartalmának fejlesztésekor.

  • Ugye Ön nem az a cégvezető, aki munka nélkül várja az eredményt?

Ha megfelelő szakmai kompetenciával és kellő kitartással végzik a honlap javítását, akkor 3-4 hónap, fél év vagy egy év után már a megtalálható helyen van az oldal a Google rangsorában, és jönnek a megkeresések a weboldalra.

  • Ilyenkor a munkáját sikerdíjért végző optimalizáló szakember nem két fillért kér a munka elvégzéséért.

Az optimalizálás nem varázslat. Nem lehet minden weboldalt a fontos kulcsszavára a Google első helyeire juttatni.

A látogatók és a Google megbecsüléséért sokat kell tenni a weboldalon.

Versenyképes üzleti modell, jó termék, megfelelő szolgáltatás, figyelmet felkeltő és meggyőző weboldal szükséges a munkához. A weboldalon értékes és bőséges tartalomra van szükség, amelyre érdemes újabb és újabb tartalmakat írni.

  • Ez mind kell a siker esélyéhez. Ha csak egy nincs meg legalább a szükséges színvonalon, akkor az összes többi felesleges lehet.

A látogatók számára értékes weboldalt (a Google Analytics fehéren-feketén beszél erről) van értelme a Google első helyeire juttatni.

Sokféleképpen lehet növelni egy céges weboldal látogatottságát, de ezek közül a lehetőségek közül nem maradhat el a Google természetes rangsorából érkező látogatók számának folyamatos növelése sem.

  • A honlap sikeres fejlesztésének, optimalizálásának az a sajátossága, hogy a munka kb. 80%-át lelkiismeretesen el kell végezni ahhoz, hogy rendszeresen kezdjenek jönni az eredmények, és a megkeresések. Addig csak gyér érdeklődés van. Illetve valamilyen más módon (pl. Google Adwords) kell biztosítani a honlap látogatottságát.

Tudtam segíteni néhány gondolattal céges honlapja eredményesebb működtetésében?

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..