Hogy van?
És a vállalkozása?
Egyre jobban szorítja a cipő?
Egyre kisebb tortán osztoznak egyre idegesebb versenytársaival?
Önt is mellbe vágja, hogy
- lezuhant a forgalom,
- elmaradnak a vevők, és
- azon töri a fejét, hogy hogyan tudna kievickélni ebből a helyzetből?
Azonnal…
Azonnal árbevételhez akar jutni bármi áron?
Vagy igyekszik meglátni a fától az erdőt?
- Cége működésében van 2-3 olyan pont, amelyek alacsony erőforrás ráfordítás mellett is nagy teljesítménynövelést ígérnek?
- Van 2-3 olyan pont, amelyek nagy ráfordítást igényelnek, de a teljesítményükre csekély hatásuk van?
Fától az erdőt is…
Van Önnek 2 órája végiggondolni ezeket a kérdéseket?
- Mi a célja vállalkozása működésének?
- Ki az ügyfél? Mindent tud róla?
- Mi az ő problémája?
- Mit nyújt Ön ügyfeleinek, ami számukra értékes, és a versenytársaitól ők nem kapják meg? (Miért érdemes Önnél vásárolni, és nem a versenytársaknál?) (erősség)
- Mi vagyunk az egyetlen cég, amely…
- A mi termékünk az egyetlen, amely…
- Ha Ön lenne a vállalkozása legfőbb versenytársa, hogyan győzné le? (gyengeség)
- Mi az az 1 szó, amit be szeretne vinni a célcsoport fejébe?
- Milyen ellenállhatatlan üzleti ajánlata van az ügyfelei számára?
- Azt csinálja a cége, amiben jó?
- Azt jól csinálja?
- Mitől fejlődhet cége az elkövetkező 2 évben?
Önnek vannak válaszai ezekre a kérdésekre?
Milyen válaszai vannak?
Adjunk választ a kérdésekre Önnel együtt?
jó írás