„Mondja kedves rendező úr, használható a szövegkönyvem?
- Hogyne! A másik oldalára remekül lehet jegyzetelni.”
Biztosan Ön is hallotta már ezt a viccet 🙂
Talán jókat mosolygunk a csetlő-botló első próbálkozásokon, pedig az önjelölt szövegírók legalább megpróbálják.
A honlapok tartalmának elkészítésekor sokszor az első változat összeállítása is nehéz szülés
- Sok vállalkozónak írásundora van, és erre még fogalmazásgátlót is szed 🙂
- Pedig nincs mitől tartani.
- Senki sem születik 33 éves profi, gyakorlattal rendelkező szövegírónak. Bele kell vágni, és csinálni kell. Egyre jobb lesz az a honlap tartalom. „Idővel tej lesz a fűből is.”
- És lehet segítséget is kérni.
De vajon érdemes-e a honlap szövegének ekkora feneket keríteni?
- Ezt döntse el Ön.
Pénz, pénz, pénz …
Ugye tudja, hogy a háborúhoz mindössze 3 dologra van szükség?
- Pénzre, pénzre és pénzre.
Arról is biztos hallott már, hogy a kiskereskedelmi értékesítésben is mindössze 3 dolog határozza meg a forgalmat:
- Az üzlet elhelyezkedése, az üzlet elhelyezkedése és az üzlet elhelyezkedése.
A honlapon is mindössze 3 dolog fontos:
- A tartalom, a tartalom és a tartalom.
Csak a tartalom képes megkeresésre, vásárlásra ösztönözni az internetezőt.
Mikor volt utoljára rossz napja honlapja szövegének?
A honlapszövegnek nincs rossz napja. Bal lábbal sem kelt fel reggel. Másnapos se volt még
- Az üzletben az érdeklődőket egyenként külön-külön személyesen, szóban győzzük
meg. Személyesen a pillanatnyi forma számít.
- A honlapon nem kell rögtönözni.
- A honlapon mindannyiunk szakmai tudása és meggyőzőképessége a legjobb formájában képes megjelenni többszörösen letesztelt változatban.
- Ön szerint érdemes ezt a lehetőséget kihasználni?
A figyelmet felkeltő, meggyőző és megkeresésre ösztönző honlap tartalom megírásához ismernie kell
- a terméket,
- a vevőt és
- a marketinget
Abban ugye egyetértünk, hogy a termékét biztos, hogy Ön, a honlapot készíttető ismeri a legjobban.
Nagy valószínűséggel a vevőjét is.
A marketinges a szakmailag értékes és a vevőknek szóló tartalom figyelmet felkeltő, meggyőző és megkeresésre ösztönző formába öntésében tud segíteni.
Érdekli Önt, hogy hogyan tud elérni olyan változást a fejekben, hogy kinyíljon a buksza a zsebekben :)?
- Mi a honlap célja? – Mit tegyen a látogató a honlap hatására?
- Ki a vevő? – Mi az ő problémája? – Mi a legnagyobb problémája?
- Milyen megoldást keres a problémájára?
- Ön milyen megoldást nyújt neki? (Mi a terméke, mi a szolgáltatása?)
- Milyen ellenállhatatlan ajánlata van a vevőnek?
- Figyelmet felkeltően mondja ezt el a nyitóoldal görgetés nélküli képernyőjén.
- Miért az Ön ajánlata a legjobb megoldás a vevő problémájára?
- Hogyan tudja úgy láttatni az Ön által kínált legfőbb előnyt, ahogy a vevő még nem is gondolt rá?
- Milyen meggyőző bizonyítékokkal tudja ajánlatát alátámasztani?
Érdeklik a válaszok?
Beszéljen meg velünk egy ingyenes és kötelezettségmentes találkozót, és ötleteket kap arra, hogyan szerezzen vevőket a honlapjával. [ Kapcsolat ]
Igazad van.