Írásundora van …, és erre még fogalmazásgátlót is szed?

„Mondja kedves rendező úr, használható a szövegkönyvem?

  • Hogyne! A másik oldalára remekül lehet jegyzetelni.”

Biztosan Ön is hallotta már ezt a viccet 🙂

Talán jókat mosolygunk a csetlő-botló első próbálkozásokon, pedig az önjelölt szövegírók legalább megpróbálják.

A honlapok tartalmának elkészítésekor sokszor az első változat összeállítása is nehéz szülés

  • Sok vállalkozónak írásundora van, és erre még fogalmazásgátlót is szed 🙂
  • Pedig nincs mitől tartani.
  • Senki sem születik 33 éves profi, gyakorlattal rendelkező szövegírónak. Bele kell vágni, és csinálni kell. Egyre jobb lesz az a honlap tartalom. „Idővel tej lesz a fűből is.”
  • És lehet segítséget is kérni.

De vajon érdemes-e a honlap szövegének ekkora feneket keríteni?

  • Ezt döntse el Ön.

Pénz, pénz, pénz …

Ugye tudja, hogy a háborúhoz mindössze 3 dologra van szükség?

  • Pénzre, pénzre és pénzre.

Arról is biztos hallott már, hogy a kiskereskedelmi értékesítésben is mindössze 3 dolog határozza meg a forgalmat:

  • Az üzlet elhelyezkedése, az üzlet elhelyezkedése és az üzlet elhelyezkedése.

A honlapon is mindössze 3 dolog fontos:

  • A tartalom, a tartalom és a tartalom.

Csak a tartalom képes megkeresésre, vásárlásra ösztönözni az internetezőt.


Mikor volt utoljára rossz napja honlapja szövegének?

A honlapszövegnek nincs rossz napja. Bal lábbal sem kelt fel reggel. Másnapos se volt még

  • Az üzletben az érdeklődőket egyenként külön-külön személyesen, szóban győzzük

meg. Személyesen a pillanatnyi forma számít.

  • A honlapon nem kell rögtönözni.
  • A honlapon mindannyiunk szakmai tudása és meggyőzőképessége a legjobb formájában képes megjelenni többszörösen letesztelt változatban.
  • Ön szerint érdemes ezt a lehetőséget kihasználni?

A figyelmet felkeltő, meggyőző és megkeresésre ösztönző honlap tartalom megírásához ismernie kell

  1. a terméket,
  2. a vevőt és
  3. a marketinget

Abban ugye egyetértünk, hogy a termékét biztos, hogy Ön, a honlapot készíttető ismeri a legjobban.

Nagy valószínűséggel a vevőjét is.

A marketinges a szakmailag értékes és a vevőknek szóló tartalom figyelmet felkeltő, meggyőző és megkeresésre ösztönző formába öntésében tud segíteni.

Érdekli Önt, hogy hogyan tud elérni olyan változást a fejekben, hogy kinyíljon a buksza a zsebekben :)?

  1. Mi a honlap célja? – Mit tegyen a látogató a honlap hatására?
  2. Ki a vevő? – Mi az ő problémája? – Mi a legnagyobb problémája?
    • Milyen megoldást keres a problémájára?
  3. Ön milyen megoldást nyújt neki? (Mi a terméke, mi a szolgáltatása?)
  4. Milyen ellenállhatatlan ajánlata van a vevőnek?
    • Figyelmet felkeltően mondja ezt el a nyitóoldal görgetés nélküli képernyőjén.
  5. Miért az Ön ajánlata a legjobb megoldás a vevő problémájára?
    • Hogyan tudja úgy láttatni az Ön által kínált legfőbb előnyt, ahogy a vevő még nem is gondolt rá?
  6. Milyen meggyőző bizonyítékokkal tudja ajánlatát alátámasztani?

Érdeklik a válaszok?

Beszéljen meg velünk egy ingyenes és kötelezettségmentes találkozót, és ötleteket kap arra, hogyan szerezzen vevőket a honlapjával. [ Kapcsolat ]

Egy hozzászólás “Írásundora van …, és erre még fogalmazásgátlót is szed?” bejegyzéshez

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..