Mit gondol? Mi lehet a legnagyobb baj a cégek weboldalával?
A legnagyobb baj talán az, hogy weblapja már van a cégnek, de nem működik eredményesen. Csak van, de semmi eredményt sem hoz. Ha nem lenne a jelenlegi nem működő weboldal, akkor a cégvezető biztosan érezné a hiányát, és hozzákezdene weboldala elkészítéséhez. Ha pedig most kezdene hozzá, akkor talán alaposabban megtervezné, és nem egy működésképtelen weboldal készülne el.
A napi problémák megoldása közben sokszor nem marad idő a hosszú távon eredményeket hozó lehetőségeken való agyalásra. Kevés cégvezető szakít időt arra, hogy zavartalanul elgondolkodjon egy fél napot a honlapjáról. Arról, hogy „vajon akkor is ilyen lenne a honlapunk, ha nem lenne, és most csinálnánk meg”?
Pedig erre érdemes lenne kiszorítani egy zavartalan fél napot, mert a cégek weboldalának többsége nem működik. Nem hoznak vásárlókat, nem hoznak megrendelőket, nem hoznak érdeklődőket a cégnek. Azért nem hoznak, mert
- nem tervezték meg körültekintően. Elmaradt a honlap tervezés és egy versenyképes webes koncepció kidolgozása.
- A honlap elkészítésekor nem voltak meg a szükséges képességek: online marketing ismeretek, seo tapasztalatok, szövegírás ismeretek, grafikai képességek, programozás tudás.
- A weboldal elkészülte után nem javították ki a szükségszerűen előforduló hibákat, hiányosságokat.
- Nem növelik folyamatosan a honlap látogatottságát sem, és nem jelennek meg olyan tartalmak a honlapon, ami a látogatókat rendszeres visszatérésre csábítaná.
Az Önök cégének milyen a weblapja?
Jól megtervezték?
Eredményesen működik?
Mit terveznek honlapjuk még eredményesebb működtetéséért?
Beletettem a bogarat a fülébe?
Tudtam segíteni néhány gondolattal weblapja eredményesebbé tételében?
Szunai Péter
kattintási tanácsadó