PostHeaderIcon Honlapja a holnapja?

A cége gazdag? Figyelemgazdag? Vevői figyelmében gazdag? Dúskál a vevőben? Nem tudja levakarni őket?

Ha nem, akkor próbáljon jobban figyelni a vevőire.

PostHeaderIcon Honlapja olyan, mint a cigarettafüst a látogatók felének?

Kellemetlen, hamar elszáll, és semmi nyomot sem hagy a fejükben. Pedig lehet, hogy a weboldala még ekkor is eredményesen működik. Hogy is van ez most akkor? Miről van itt szó? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Szlogen. Mi a legnagyobb baj vele a honlapokon?

Nincs szlogen a weboldalakon. Ez a legnagyobb baj vele. Nincs üzenete, nincs ajánlata a cégeknek a weblapokon. Enélkül pedig felejtős minden weboldal. Miért is emlékeznének rá? Fel sem kelti a látogató figyelmét. Már kattint is tovább a következőre.

A legtöbb céges weboldal olyan, mint a cigarettafüst. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Weboldala látogatóját nem érdekli, hogy…

Nem érdekli a látogatót, hogy Ön szerint mi érdekli őt.
Az sem érdekli, hogy mi az Ön elvárása a honlapjukkal szemben.
Az pedig különösen nem, hogy melyek az elvárásai a látogatókkal szemben.
Az sem érdekli, hogy mennyire fontos Önnek a weblapjuk. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Miért olyan fontos a belépő oldal?

Honlapunkon a belépő oldal lesz a velünk való találkozás helye. Először itt kap információt rólunk a látogató.

  • Ha kedvező az első benyomása, akkor további információt szeretne rólunk, és marad a weblapunkon.
  • Ha nem, akkor már kattint is tovább, és meg sem jegyzi a honlapunkat.

A látogató nem biztos, hogy a nyitóoldalra érkezik, amikor a honlapunkra kattint. Ha a weboldalunk különböző oldalai kedvező helyen találhatók meg a Googleben az egyes fontos kulcsszavainkra, akkor ezekre az oldalakra fog kattintani, és ezek jelennek meg előtte.

A weboldalunkra kattintó látogató az első néhány másodpercben eldönti, hogy marad, vagy keres egy másik honlapot. Mi alapján dönt? Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Kulcsszavak keresése weboldalához

Melyek a legfontosabb kulcsszavak? Mikor van nagyobb esélye weboldala látogatottságának a növelésére?

  • Ha véletlenszerűen beletrafál, és eltalálja a megfelelő kulcsszavakat?
  • Vagy ha módszeresen igyekszik felkutatni a cége számára legjobbnak tűnő kulcsszavakat és kulcs kifejezéseket.

Erre a kérdésre nem nehéz válaszolni. Weblapjának a látogatottsága múlhat a megfelelő kulcsszó választáson. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Nehezebb eladni Önnek is?

Ha kereskedő és weboldal tulajdonos, akkor ezt érzi a saját bőrén. Ha pedig vásárol, akkor folyamatosan gyakorolja vásárlói készségeit, és fejleszti a tudását. Honlap tulajdonosként ebből az fáj a legjobban, hogy oldalának eredményessége is jelentősen visszaesett. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon Web 2.0 megoldások a honlapon

Weboldalunknak ma már magasabb ingerküszöbön kell átlépnie, mint 10 évvel ezelőtt, ezért honlapkészítéskor érdemes felhasználni a legújabb programozási megoldásokat, így az úgynevezett Web 2.0-át is.

A Web 2.0 (közismert nevén webkettő) olyan új internetes szolgáltatásoknak a gyűjtőneve, melyeknél a megjelenő tartalom egy részét maga a felhasználó generálja. Nézzünk meg néhány megoldást, melyet sikeresen használhatunk honlapunkon: Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon 3 dolog, ami fontos a weblap tartalmánál

A látogató figyelmének a felkeltése után meg is kell őt győznünk, és el kell nyernünk a bizalmát. Ehhez célszerű elkerülnünk három bosszantó hibát a weblap tartalom elkészítésekor. Read the rest of this entry »

PostHeaderIcon A tartalommarketing éve mit tartogat a fogalmazásgátlót nyelt vállalkozóknak

2013 a tartalommarketing éve lesz a weben, hangoztatja sok szakember. Alighanem igazuk lehet.