Sikeres honlap 1×1

Érdekli, hogyan hozhat több érdeklődőt cége weboldala?

  • Ismerje meg a sikeres honlap néhány jellemzőjét.

1. Milyen célt szeretne elérni a honlapjával?

  • Ha pl. azt szeretné elsősorban, hogy telefonon keressék meg a látogatók, akkor a telefonszáma legyen jól látható helyen a weboldalon.
  • Ha azt szeretné, hogy e-mailt írjanak, akkor az e-mail címe legyen minden oldalon szem előtt.

2. Miért érdemes a cégét – és nem valamelyik versenytársát – felhívni, vagy e-mailt írni?

  • Fogalmazza meg röviden ajánlatát a weboldalán, és ez legyen ott jól láthatóan a látogatók szeme előtt. Lehetőleg minden oldalon.
  • Ön se vacakol sokat egy honlapon. Weboldalának látogatói is így vannak ezzel.

3. Mit érdemes a nyitóoldalra rakni:

  • Miért érdemes a cégéből vásárolni? Milyen előnyt nyújt a célcsoportjába tartozó látogatóknak? Miért érdemes elmenni az üzletébe? Miért érdemes telefonálni? Miért érdemes e-mailt írni?
  • A látogatóknak szóló előnyök és hasznok legyenek a nyitóoldalon, és ne az „Üdvözöljük honlapunkon” cégbemutatkozó.
  • A legfontosabb kulcsszavakat és a leglényegesebb gondolatokat emelje ki vastaggal a szövegben.

4. Mi legyen az első menüpont?

  • A látogatókat a termékei és a szolgáltatásai sokkal jobban érdeklik, mint a cégismertető. A termékek és a szolgáltatások legyenek elől.
  • A megkeresésén elgondolkodókat a referenciái is jobban érdeklik, mint cége bemutatása.
  • A cégismertetőre persze szükség van. Legyen az utolsó előtti menüpont a Kapcsolat előtt.

5. Hogyan tudja felkelteni a látogatók figyelmét, és hogyan tudja meggyőzni őket arról, hogy felhívják telefonon?

  1. A látogatók nagy többségének a figyelmét a honlap design és a képek keltik fel, és
  2. utána pedig a tartalomban lévő hasznok és előnyök fogják meggyőzni arról, hogy érdemes lehet felhívni ezt a céget.
  3. Ha bizalomerősítőként ott vannak a honlapon a referenciák, ügyfélvélemények, cégbemutató, és
  4. a könnyen megtalálható kapcsolati információk, akkor jó esély van rá, hogy telefonálni fog.

6. Hogyan lesz látogatott a honlapja?

  • Már a honlap készítésekor érdemes végiggondolni, hogy hogyan fogja növelni a weboldala látogatottságát.
  • Milyen kulcsszavakra szeretné, ha megtalálható lenne a honlapja?
  • Ezeket a szavakat fogalmazza bele a honlap tartalmába.

7. Meg tudja fogalmazni néhány szóban, hogy miért a cégétől érdemes vásárolni, és nem valamelyik versenytársától?

  • Ha igen, akkor ez legyen a weblapja legfontosabb üzenete, és
  • ezt fogalmazza meg többféleképpen és több helyen a weboldalán.

Öntsünk tiszta vizet a pohárba. Ugye tudja, hogy 10 honlapból 9 nem hozza vissza még az elkészítésének költségét sem?

  • Cége honlapja ne tartozzon a 9 közé.
  • Legyen a 10-ből az az 1, amelyik látogatókat hoz.
  • Honlapjával érjen el olyan változást a fejekben, hogy kinyíljon a buksza a zsebekben!

Néhány gondolattal tudtam segíteni céges weboldala eredményesebbé tételében?

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .