Weboldal tervezés első három lépése

Weboldalának a látogatóit nem érdekli. Sem Ön, sem a cége, sem a honlapja. Ez durván hangzik, de ez az igazság.

  • A fülük botját sem mozdítják arra, hogy üdvözli őket a nyitóoldalon.
  • Nem kíváncsiak a cége történetére.
  • Az sem hatja meg őket, hogy sikeres cége már elégedett vevők sokaságát szolgálta ki.
  • Nem érdekli őket még a terméke és a szolgáltatása sem.

A látogatókat csak saját maguk érdeklik. A saját álmaik, céljaik és igényeik. Ha segít nekik a céljaik elérésében, az álmaik megvalósításában és az igényeik kielégítésében, akkor esélye van arra, hogy ott maradnak a weboldalán. Utána pedig felveszik a telefonjukat, írnak egy e-mailt, vagy felkeresik az üzletét.

Vállalkozása céljait nyilván pontosan ismeri. A céljainak eléréséhez azonban honlapja látogatóin keresztül vezet az út. Weboldala látogatóinak érdeklődését nem könnyű felkelteni. A weboldal tervezés során:

  1. Meg kell értenie vevői céljait és igényeit.
  2. Fel kell kelteni az érdeklődésüket, és ki kell találni egy vonzó ajánlatot számukra. Lehetőleg olyat, amit a versenytársaitól nem kaphatnak meg.
  3. Meg kell győzniük őket bizonyítékok sorával.

Ha sikerül levenni a lábukról, akkor érdeklődni fognak, és meg fogják keresni.

  • Ha ismeri vevői céljait,
  • van egy vonzó ajánlata, és
  • ezt meggyőző bizonyítékok sorával tudja alátámasztani, akkor a honlap tervezés sikeres volt. Következhet weboldala részleteinek kidolgozása. Vállalkozása sikeres lehet a weben, és eredményesen működő weboldalt készíthet.

1-2 gondolattal tudtam segíteni a honlaptervezés sikerében?

Sok sikert kívánok az eredményes tervezéshez

Szunai Péter kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .