Nem érdekli a látogatót, hogy Ön szerint mi érdekli őt.
Az sem érdekli, hogy mi az Ön elvárása a honlapjukkal szemben.
Az pedig különösen nem, hogy melyek az elvárásai a látogatókkal szemben.
Az sem érdekli, hogy mennyire fontos Önnek a weblapjuk.Az sem fontos neki, hogy mennyi ideig készült a weboldal.
Az sem, hogy milyen nehéz volt a honlap elkészítése.
Az sem, hogy mennyire bonyolult vagy éppen átlátható a forráskód.
Az sem, hogy milyen jól bővíthető a rendszer.
Az sem, hogy milyen klassz gombok vannak weboldalon.
Az sem, hogy kinek a hibája, ha valami nem működik az oldalon.
Az sem, hogy mi mindent lehetne még csinálni a honlapon.
Az sem, hogy milyen zseniális lesz majd a honlap következő változata.
Akkor mi az, ami érdekli a látogatót?
- Csak az érdekli, hogy mit tudnak nyújtani neki, és miért jó az.
Ha eladni akar a weboldalán, akkor rossz hírem van:
- A látogató nem a terméküket akarja megvásárolni, hanem a számára fontos információhoz szeretne hozzájutni a honlapon minél gyorsabban.
- Miért jó neki a termék?
- Milyen extra szolgáltatások járnak hozzá?
- Mennyibe kerül?
- Milyen garancia van rá?
- Éppen ezért a weboldala nem cége értékesítési csatornája, hanem a látogató információszerzési forrása.
Az utolsó mondatot kérem, olvassa el még egyszer:
- A weboldala nem cége értékesítési csatornája, hanem a látogató információszerzési forrása.
- Tudja, hogy mit jelent ez a vállalkozásának?
- Azt is, hogy hogyan alakítsa át a weboldalát?
Tudtam segíteni honlapja átalakításában?
Van kérdése a weblapja átalakításáról?
Szunai Péter
kattintási tanácsadó