Weboldala látogatott?

Az internetezők 97%-a a Googleben keres, ha valamilyen információra van szüksége.

  • Nagyobb értékű vásárlás előtt az internetezők jelentős része tájékozódik a weben.
  • Lehet, hogy nem vásárol online, de megnézi, hogy melyik üzletbe vagy üzletekbe érdemes elmennie.
  • Ezzel is időt spórol magának.

Honlapja hányadik helyen található meg a legfontosabb kulcsszavakra?

Az internet ma már megszokott kommunikációs csatornánk. A vállalkozások tudják ezt, és van céges weboldaluk.

  • Ma már azonban kevés csak jelen lenni, mert már sokan jelen vannak.
  • Nem ritka ma már a milliós találati lista sem egy-egy nagyobb keresettséggel rendelkező kulcsszóra.

Miért keltené fel a sokadik ugyanolyan weboldal a látogató figyelmét?
Miért ne forduljon vissza azonnal, ha ezen a weboldalon is ugyanazt látja, mint a többin?
Miért hívja fel a cégét, vagy miért menjen el az üzletébe, ha ott is ugyanazt találja, mint a hozzá legközelebb lévőben?

A honlap láthatóságáért és magas látogatottságáért ki kell tűnni a weboldalak között. Különbözni kell, másnak kell lenni, mint a többiek. Ez azonban nem is olyan könnyű.

  • Hogyan különbözzek, amikor én is ugyanazt gyártom, mint a többiek?
  • Mivel tűnjek ki a hozzám hasonlók közül?

Ha Ön is ugyanazt nyújtja, és ugyanazt mondja, akkor mennyi az esélye, hogy az egymillió honlap közül éppen a cégétől fognak vásárolni?

  • Ha ugyanaz a terméke, akkor különbözzön pl. a szolgáltatása! Legyen jobb! Legyen más!
  • Szólítsa meg honlapja látogatóit egy versenytársaitól nem hallható ígérettel!

Még akkor sem ért célba, ha weboldalán egyedi üzenettel tudja megszólítani a látogatóit, mert a látogatottsághoz még a Google találati listáinak is az elejére kell kerülnie. Vagy más módon biztosítani weblapja magas és egyre növekvő látogatottságát.

  • Pontosan tudja, hogy hány keresés van havonta az Ön számára legfontosabb kulcsszavakra a Googleben?
  • Azt is tudja, hogy milyen erős a verseny ezekre a kulcsszavakra?
  • És azt is, hogy mit kell tennie azért, hogy a Google találati listájának az elejére kerüljön?

Tudtam segíteni néhány gondolattal weboldala látogatottságának a növelésében?

  • Kérdezzen, ha kérdése van.

Látogatott céges weboldalt kívánok.
Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .