Weboldalak fegyverkezési versenye zajlik

Érvtöltényekkel, előnyökkel és hasznokkal versenyeznek a cégek a honlapjaikon is, és ezeknek az érveknek, előnyöknek és hasznoknak egyre jobbaknak és jobbaknak kell lenniük a sikerhez. Egyre jobbak a weboldalak, és egyre több jó weboldal van, miközben a fizetőképes kereslet egyre kisebb.

  • Hónapról hónapra csökken a kiskereskedelmi értékesítés volumene.
  • Októberben 3,7%-kal, novemberben 4,1%-kal, decemberben 2,1%-kal, januárban 4,1%-kal csökkent a kiskereskedelmi értékesítés mennyisége az megelőző év azonos időszakához képest.
  • Mihez vezet ez?

A gazdasági válság hatására sok vállalkozás megszűnik. Üzletek zárnak be. Ezek a megszűnő cégek és bezáró üzletek viszont a leggyengébbek közül kerülnek ki. Kevesebb eladó van 1-1 termék piacán, de a sor elején álló legjobb cégek között a verseny egyre erősebb, mert ők azok, akik állják a sarat. Javítják a tevékenységüket, fejlesztik a kommunikációjukat, javítják a weboldalukat.

Egyre több kiválónak, és egyre több egyedinek mondott termék van, miközben a fizetőképes kereslet láthatólag csökken.

Egy-egy nagy keresettségű kulcsszóra a Google első találatai között megjelenő weblapok egyre jobbak. Ugyanakkor sok kereskedő, sok weboldal kínál ugyanolyan jó terméket. A jó termék önmagában már nem elég a sikerhez.

  • Valami egyedi, valami más is kell még az egyforma termék megkülönböztetéséhez.
  • Lehet ez a más bármi, ami a vevő számára értékes. Lehet ez pl. a szolgáltatás színvonala, vagy egy olyan szolgáltatás, amit mástól nem kaphat meg a vevő, vagy lehet pl. a kommunikáció is. A „jó minőség kedvező áron” már régen nem elég. A reklámban használt kiváló, egyedi és egyéb kifejezések egyre általánosabbá, elcsépeltebbé válnak, és egyre kevésbé lehet velük eredményeket elérni. Elkoptak már ezek a szavak, és kiürült a jelentésük.

Érvekkel, előnyökkel és hasznokkal versenyeznek a vállalkozások. A cégek közötti, és a honlapok közötti verseny is hasonlít a fegyverkezési versenyhez. Ha az ellenfélnek két pisztolya van, akkor nekünk háromra van szükségünk. De még jobb, ha géppisztolyban, vagy még inkább géppuskában gondolkodunk. Ha az ellenfelünk a kiválóval érvel, akkor nekünk extra kiválónak kell lennünk a sikerhez.

A kiválónak valóban kiválónak, az egyedinek valóban egyedülállónak kell lenni ahhoz, hogy felkeltse a látogatók érdeklődését. Emellett még meggyőző bizonyítékok sorával kell bizonyítani egyedülálló ígéretünket.

Mi vagyunk az egyetlen cég, amely …
A mi termékünk az egyetlen, amely …

  • Ha a vevő számára értékes és hasznos egyedi előnnyel be tudja fejezni ezeket a mondatokat, akkor cégének erre az egyedi vonására meg tud fogalmazni egy valóban egyedi ígéretet. Ezzel az ígérettel az egyre jobb weboldalak között is bírni fogja a versenyt a látogatók figyelmének a felkeltéséért, és a megnyerésükért.

Az Önök cége az egyetlen, amely…
Az Önök terméke az egyetlen, amely…

  • Be tudja fejezni valamelyik mondatot?
  • Milyen egyedi előnyt tud ajánlani vevőinek erre a versenyelőnyére támaszkodva?

További eredményes munkát, és érdeklődő látogatókat hozó weboldalt kívánok

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..