Van egy érdekes története a termékéről? Tud valamit, amit a többi termék nem? Milyen izgalmas dolgok történtek a termék használata közben? Vannak olyan történetei a termékről, amit mások is szívesen megismernének? Az egyébként unalmas termékét fel tudja dobni valamivel?
Ha egy „semmi különös” terméke van, amiből a vevőinek már van néhány, akkor miért vegyék meg?
- Miért éri meg a vevőnek vásárolni? Tud válaszolni erre a kérdésre?
- Ha igen, akkor sokkal több esélye van az eladásra.
Ha viszont nem, akkor a termékről találjon ki olyan izgalmas történeteket, amelyek érdeklődést kelthetnek.
- Nem is kell kitalálni ezeket a történeteket, csak kérdezze meg a vevőit, hogy miért jó az nekik? Hogyan és mire használják a termékét?
Adni fognak majd olyan ötleteket is, amit mások nem ismernek még, és hasznos lehet nekik is.
- Pl. hány felhasználási módját ismeri egy-egy termékének?
- Hallott már a szódabikarbóna 52 felhasználási módjáról?
- Ha még nem, akkor szeretné megismerni, hogy mire használhatja a háztartásában?
Az Ön terméke mire használható? Mire jó a vevőnek?
- Biztos, hogy minden lehetséges vevője ismeri a felhasználási lehetőségeket?
Ha pedig nem, akkor hasznos lenne neki, ha megismerhetné?
Tudtam segíteni egy ötlettel termékei értékesítésének a meglódításában?
Szunai Péter
kattintási tanácsadó