Unalmas termékek kíméljenek!

Van egy érdekes története a termékéről? Tud valamit, amit a többi termék nem? Milyen izgalmas dolgok történtek a termék használata közben? Vannak olyan történetei a termékről, amit mások is szívesen megismernének? Az egyébként unalmas termékét fel tudja dobni valamivel?

Ha egy „semmi különös” terméke van, amiből a vevőinek már van néhány, akkor miért vegyék meg?

  • Miért éri meg a vevőnek vásárolni? Tud válaszolni erre a kérdésre?
  • Ha igen, akkor sokkal több esélye van az eladásra.

Ha viszont nem, akkor a termékről találjon ki olyan izgalmas történeteket, amelyek érdeklődést kelthetnek.

  • Nem is kell kitalálni ezeket a történeteket, csak kérdezze meg a vevőit, hogy miért jó az nekik? Hogyan és mire használják a termékét?

Adni fognak majd olyan ötleteket is, amit mások nem ismernek még, és hasznos lehet nekik is.

  • Pl. hány felhasználási módját ismeri egy-egy termékének?
  • Hallott már a szódabikarbóna 52 felhasználási módjáról?
  • Ha még nem, akkor szeretné megismerni, hogy mire használhatja a háztartásában?

Az Ön terméke mire használható? Mire jó a vevőnek?

  • Biztos, hogy minden lehetséges vevője ismeri a felhasználási lehetőségeket?

Ha pedig nem, akkor hasznos lenne neki, ha megismerhetné?

Tudtam segíteni egy ötlettel termékei értékesítésének a meglódításában?

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .