Miért sikertelen annyi weblap?

Cégének weboldala sem működik eredményesen?
Nem hoz elég érdeklődőt?

Gondolkodott már arról, hogy mi lehet ennek az oka?

  1. Lehet, hogy nem versenyképes a terméke?
  2. Lehet, hogy nem keresik a termékeit az interneten?
  3. Lehet, hogy nem fogalmazta meg konkrétan weblapja célját, és nem határozta meg a konverziót sem?
  4. Lehet, hogy kevés látogatója van a honlapjának?
  5. Nagyon magas (50% feletti) a visszafordulások aránya?
  6. Rövid a weboldalon átlagosan eltöltött idő?
  7. Nem vonzza a látogatók tekintetét weboldala designja?
  8. Arról van szó, hogy nem fogalmazta meg a látogatóknak szóló ajánlatát?
  9. Lehet, hogy a termékek leírásában nem a vevőknek szóló hasznokat emeli ki?
  10. Vagy inkább arról van szó, hogy nehezen áttekinthető a weblap?
  11. Esetleg arról, hogy nem frissíti rendszeresen a weboldal tartalmát?
  12. Az Ön számára fontos kulcsszavakra megjelenő weboldalak sokkal jobbak, mint cégének a honlapja?

Mi lehet az oka weboldala eredménytelenségének?
Tudtam segíteni a válasz megtalálásában?

További eredményes munkát, és vevőket hozó honlapot kívánok

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..