Mindenkihez? Vagy csak egyhez?

Ön ugye nem követi el azt a hibát, amit az én beszélgetőtársam?

Az egyik ismerősömmel, több mint két év után találkoztunk újra. Van egy vállalkozása, ami emlékeim szerint meglehetősen jól működött 2-3 évvel ezelőtt. A héten összefutottunk, és elmondta, hogy ma már nehéz idők járnak náluk is. Tavaly is egyre kevesebb vevője volt, az idén januárban és februárban pedig még a tavalyi kevés is kevesebb lett.

Ha már kéznél voltam 🙂 meg is ragadta az alkalmat, hogy ugyan már nézzem meg a weboldalukat, és mondjam el a véleményemet.

Ismertem a cégét. Tudtam, hogy könnyű lenne egy jó ajánlattal felkelteni a honlapjára látogató figyelmét. Nála akár hetente más-más termék lehetne ez.

  • Híre-hamva sem volt ilyen figyelemfelkeltő ajánlatnak az oldalon.

Ha az internetező nem felesleges idejét tölti éppen, akkor hamar elkattint innen. Nincs a szeme előtt semmi, ami itt tartaná.

A magas lefordulási arány miatt már a honlappal való találkozás pillanatában elveszítette az oldal a látogatók több mint 50%-át.

Ha valaki mégis rászán néhány percet az idejéből, akkor mások társaságában érezheti magát. Mindenkihez szól a honlap szövege, csak éppen hozzá nem.

Sok termékleírásban ott volt, hogy ez a termék mindenkinek kellemes viselet, ez a modell mindenkin jól áll.

  • Tényleg mindenkin? Nehéz elhinni.
  • Biztos van olyan modell, ami mindenkin jól áll, de kin áll a legjobban? Kinek lehet a legjobb. Az ilyen leírás nehezen hihető, és nem ad tippet a látogatónak a választáshoz.

A Szolgáltatások és a Cégünkről menüpont is többes szám második személyben beszélt ahhoz az egy szem emberhez, aki éppen böngészte a weboldalt.

  • Vásárlóinkat segítjük az igényének megfelelő modellek kiválasztásában, és társait olvashatjuk, ha olvassuk.
  • Rendben, de hogyan fognak segíteni engem?
  • Hogyan, amikor a modellek többsége mindenkin jól áll?
  • Ebből nehéz jól kijönni.

Ha a nyitvatartási idő nagy részében csak lógatjuk a lábunkat az üzletben, és csak nyomozunk a vevők után, akkor ne kövessük el azt a hibát a weboldalunkon, hogy

  • nem marasztaljuk ott a látogatót egy figyelmet felkeltő ajánlattal, és
  • mindenkihez szólunk, amikor csak egyedül nézi az oldalt?

Cégének a weboldala ahhoz az egy látogatóhoz szól, aki éppen nézi?

További eredményes munkát, és vevőket hozó honlapot kívánok

Szunai Péter
kattintási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..